26. července 2015

..... vrátím se zpět do dětství s novou Adélčinou hračkou

Papírové  panenky s hýbacíma rukama a nohama! Jako dítě jsem je milovala. Jen ty mé nebyly takové krásné, světové, jako tyhle nové Adélčiny :-)
Je to tak, Adélka má novou hračku. Skoro by se ale chtělo říci, že my dvě máme novou hračku. S touhle sadou šesti tanečnic z různých koutů světa se každá  maminka určitě ráda ve vzpomínkách přenese zpět v čase. 

Když jsem na Ljus.cz tuhle sadu objednávala, bylo mi jasné, že bude velkým hitem. Ale, že až takovým, to jsem nečekala. 


Sada je zabalená v praktické obálce z tvrdého kartonu, takže se dá pohodlně vzít leckde s sebou a panenky tam mají bezpečné útočiště. Už s námi tahle cestovaly několikrát na návštěvu k babičce a jednou dokonce i vlakem do Prahy!




Hned při pohledu na obálku měla Adu jasno. Tahle a tahleta jsou nejkrásnější!
Po rozbalení mě  už prakticky vůbec k panenkám nepustila, celý tvůrčí proces byl pod její taktovkou a jen přihlížela, závistivě brousila kolem a fotila.

Praktické a snadné je vyloupnutí jednotlivých dílů z předvyražených archů. Není potřeba nic stříhat. Což je super, protože zdlouhavé stříhání nám leckdy trochu kazí radost. Ačkoli, já vím, já vím, je to dobré na motoriku, ale vysvětlujte to pětiletému dítěti, které se už jen jen třese na konečný produkt :-). Takhle si Aduš úplně sama, bez problémů vyloupala všechny dílky.


A k mému velkému překvapení je i docela sama dokázala sestavit pomocí přiložených svorek, přesně tak jak patří. Tady jsem musela být bystrá a sbírat případné z ručky vypadnuvší svorky, aby je na zemi nesnědla Stelinka. Takže alespoň takto minimálně jsem mohla k tvorbě přispět.


V rámci těšení se na hotovou figurku Adélka jaksi zapomněla jednotlivé dílky vybarvit, přestože jsem jí to v průběhu zpoza foťáku připomínala. Ale ona byla nějak na své vlastní vlně a dál si jela ve svém tvrdošíjném kompletování :-). Všimli jste si někdy jak báječně umějí děti vypnout uši, když se na něco soustředí

Takže vybarvovala až nakonec hotové panenky, ale vůbec jí to nevadilo, naopak, prý to tak bylo lepší. Já nevím, no, ale když to říká, asi na tom něco bude :-)


A tady už jsou všechny pohromadě, světové tanečnice ve svých krásných tanečních kostýmech. Jedna báječnější než druhá. 


Velice snadno a hravě se mi podařilo mou zlatou předškolačku zabavit na celé dlouhé odpoledne. A večer, když šla spát dokonce vystěhovala z postýlky pro panenky dosud velmi populární plakací miminko a ustlala tam svým novým tančícím kamarádkám :-)


Takhle jsem je tam ráno našla hezky zastlané ....

Adélka je ze své nové hračky nadšená a jestli je po mně, jakože je.... bude jí bavit ještě pěkně, pěkně dlouho. Dobře jsem vybrala, tak je to! :-)

Vůbec jsem si objednávání na www.ljus.cz dost užila a mám tam rozhodně ještě pár dalších horkých kandidátů na pořízení. Nadchla mě třeba prstová safari razítka nebo svůj vlastní kaleidoskop k sestavení.


A co vy, taky si chodíte hrát s hračkami svých dětí? :-)
Přeji krásný zbytek neděle!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .