2. července 2015

..... objednám magnetky na ledničku z vlastních fotek

Jak víte, jsem DIY nadšenec. Nic vlastnoručního mi není cizí a co si mohu sama vyrobit, to si taky vyrobím :-) a ráda!

Na blozích najdete spoustu návodů, jak udělat magnetky vlastními silami.
Ale jakkoli jsem svolná k všemožné výrobě, do tohoto jsem se nakonec nepustila. Zejména proto, že nemám barevnou tiskárnu. Pořízení magnetického papíru taky něco stojí... a vůbec, čas od času není špatné, nechat za sebe pracovat ostatní. Profesionály!




Inu, když mě popadl ten známý nenechavý pocit, že nutně potřebuju magnetky z našich snímků, dala jsem se do pátrání a našla Magnety na ledničku.A musím jen chválit a psát superlativy

Objednání je extrasnadné. Nahrát fotky můžete ze tří různých kanálů. Super je nahrávání z Instagramu, tam už jsou i v ideálním čtvercovém formátu. Z Facebooku nebo přímo z disku počítače. Nakombinovala jsem do objednávky tak nějak všechno. Obdélníkové fotky je nutné oříznout na čtverec, ale provádí se to přímo v objednávce a je to raz dva. Žádné otravné zdržující meziukládání do složek podstoupit nemusíte. 

Nechávala jsem si vyrobit magnetky o rozměru 5x5 cm, kus mě stál 25 ,- a poštovné bylo dle výšky objednávky zdarma. Krásná práce. Objednávku jsem zadávala v neděli v noci, v pondělí uhradila převodem a dnes už magnetky zdobí naši kuchyni. :-). Jako fotomaniak jsem prostě nadšená. 


Babička a široké příbuzenstvo budou z takové drobné, milé, osobní pozornosti v podobně magnetických vnoučátek určitě stejně šťastné jako jsem byla dneska já, když mi tahle krásná zásilka přišla. 


Vůbec není špatné se sem tam nechat obsloužit, jen to naklikat a čekat :-)

Co vy na to? Taky milujete magnetky?




1 komentář:

  1. Moc děkuji za tip! Právě jsem odeslala objednávku a těším se, že vyměním ty plastové dětské motivy magnetek na ledničce za vzpomínky na naši dovolenou u moře. Jsou to fakt user-friendly stránky! Mějte se hezky, budu Vás číst dál :-).
    Jana

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .