28. května 2015

... uspořádám kávovou giveaway

V květnu oslavil blog své druhé narozeniny a také překročil stovku čtenářů a já jsem za to moc vděčná. 
Snad vás potěší malý kofeinový dárek pro jednoho z vás k této příležitosti! Doufám, že máte rádi skládačky :-)






Moje dcera je miluje a je v nich lepší než kdejaký dospělý. Já se přiznám, že ve skládání mám značné mezery. Zvládnu okraje a dál s tím moc nehnu. Potom volám Adélku na pomoc. 
Ale líbí se mi, ráda se na ně koukám, nakupuju je, brouzdám různými e-shopy a říkám si: "jéééé, ta je ale kráááásná" ..... "a tahle takyyy". Baví mě, jak zapadají do sebe a obrázek se při skládání postupně rýsuje a odhaluje. 

Inu, každý máme něco. Já s chutí vybírám puzzle. Koupila jsem tedy jedno krásné kávové i pro vás. Jeden tisíc dílků - brnkačka - to dáte :-)


A jaké jsou podmínky? Jsem zvědavka zvědavá a tak bych se zeptám na pár věcí. Stačí odpovědět na otázky a nechat na sebe mail. Soutěž ukončím 6.6. k večeru. 

Zajímají mě vaše chutě a co si dáte, když máte na výběr: 

Kávu nebo čaj? 
Červené či bílé? 
Hořkou nebo mléčnou? 
A co jste se jako děti naučili první vařit? 

Jo a rozepište se, to já můžu!

Krásný den :-)


16 komentářů:

  1. Moje dcerka taky ráda dskládá :-)
    Kávu (i zelený čaj), červené (i bílé :-), rozhodně hodněprocentní hořkou, první byly palačinky.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jeej... no v prvom rade gratulujem k blogovým narodeninám a prajem veľa veľa nových aj stálych čitateľov. a tu sú moje odpovede.
    - určite kávu, milujem jej vôňu ... okrem klasickej zalievanej ľúbim všetky ostatné... :) presso, kapučíno, ľadovú ... so šľahačkou, bez nej... sme veľký kamaráti :)
    - víno moc nepijem, ale keď tak si dám červené ... a teraz sa priznám, najradšej mám s colou :)))
    - jednoznačne mliečnu...s orieškami...veľkými orieškami :)
    - variť som začala ako veľká... nikdy som "nezavadzala" mamine v kuchyni :) a prísamfakt neviem čo bolo prvé....ale varím všetko okrem fazuľovej...alebo kde je fazuľa :) tú nemám rada...:)

    pa, Zuzana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, víno s colou, to jsme pili zamlada a říkalo se tomu Houba. To by mě zajímalo, zda se to ještě někde nalévá :-)
      Taky mám ráda oříškovou!

      Vymazat
  3. Raději mám asi kávu, ale čaj si taky ráda dělám, třebas do mého půl litrového kriglu od staropramenu :D Asi to mám tak, že ráno kávu a k večeru potom čaj.
    Já raději bílé, i když pak z toho ráno bolí trošku hlavička. To je asi tím, že u bílého v mnoha případech nezůstanu a k tomu si dám ještě zelenou ;)
    Mléčná je božská a hořkou uždibuju jen kdiž ji potřebuju při vaření. Ale kdžy někomu čokošku kupuji, tak vždy koupím nějakou dobrou hořkou.
    Prvni jsem se naučila samozřejmě vaječinu... pak následovaly těstoviny s omáčkou alá co lednička nabídne.
    Jako malá jsem taky stavěla puzzle jako ďábel :) Ve školce to byla moje nejoblíbenější hračka... když všichni měli stavebnice a panenky, já si vzala puzzle nebo dřevěné kostky s obrázkama a stavěla ;)
    BaraMarmot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelenou? no pane jo, tu jsem neměla a vlastně ani neviděla už roky :-)

      Vymazat
  4. Miluji kávu. Vždycky když mám špatnou náladu, uklidní mě její vůně. Čaje si taky dopřávám a podstatně více, jelikož neumím kávu dělat tak, aby mi chutnala. Proto si ji dávám jen v kavárnách :)
    Víno nepiju vůbec, proto ani nemůžu soudit.
    Čokoláda určitě mléčná. Jím ji na mnoho způsobů - tabulkovou, horkou mléčnou čokoládu nebo si v ní obalím ovoce.
    Jako první jsem se naučila vařit asi polévku ze sáčku nebo puding - jedno z toho určitě, jen si nemůžu vzpomenout :)
    veronica.a.3333@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k druhým narodeninám Tvojho blogovania :-)
    Po ránu mám najradšej kávu ale cez deň si dám radšej nejaký dobrý čajík ( zelený je môj najobľúbenejší)
    Vínko jedine biele. Červené neznáša moje telo veľmi dobre :D
    Čokoládu zbožňujem mliečnu. Ale zase horkú mam rada, keď si ju uvarím alebo si s ňou zalejem ovocie ;-)
    Pokiaľ viem tak ja som sa ako prvé naučila variť krupicu. Aj keď môj prvý pokus nebol veľmi jedlý ale potom sa to už upravilo :D
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale krásná soutěž, Domi taky miluje puzzle.) Tak já se pouštím do odpovědí:

    Kávu nebo čaj? Dříve platilo za a), ale co jsem na volné noze a pracuju po kavárnách, začala jsem milovat kávu.

    Červené či bílé? Bílé!

    Hořkou nebo mléčnou? Hočkou já můžu. Jak se postupně rozpouští na jazyku, sládne. Super požitek.)

    A co jste se jako děti naučili první vařit? Asi špagety. Většinu svého dětství jsem totiž nejedla nic jiného:)

    Děkuju za zábavnou chvilku a budu doufat ve štěstí:)

    A gratuluju k blogovým narozkám, jde Ti to moc krásně, tak přeju další skvělé roky.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé :) Já jsem rozhodně pro čaj, po kávě se mi chce většinou spát (ale třeba cikorka je super), každopádně puzzle jsou krásné. :)
    Dřív jsem měla radši červené, dneska si dám spíš bílé. Ale nejraději mám pivo. :))
    Mléčnou, hořká je sice zdravější, ale třeba taková bílá čokoláda, ňam. :)
    Jestli si dobře vzpomínám, tak první byla strouhanka na másle a k ní následoval po nějaké době květák. :)

    OdpovědětVymazat
  8. No a ještě bych mohla přidat ten mail :D
    bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Obojí. V ranním tichu, s mým milým u stolu- šálek černého čaje s citronem. A pak přes den litry rozpustné s mlékem. Bez cukru prosím.
    2. Bílé suché. V decentním množství a vyjímečně. Při žehlení prádla je vychlazená sklenka parádní odreagování. Když cítím vůni čerstvě posečené trávy, mám chuť na Sauvignon. Když přijede kamarádka Saša, pije se Rulandské šedé-a to v neomezeném množství
    3. Hořkou. Vždycky mi byla podezřelá reklama, že v každé tabulce je sklenice mléka.Nejlíp tabulku hořké- a zapít studeným mlíkem. Aby se jeden nezašpuntoval...
    4. Neodpovím. Nevím. Nepamatuju se. Snad mi to omluvíš- vždyť to bylo někdy v minulým tisíciletí.

    P.S. Puzzle skládám v poslední době už jen s vnukem.

    OdpovědětVymazat
  10. Já už pár měsíců bojuji se 4000ks puzzle a ještě asi hodně měsíců bojovat budu... Rozhodně káva, bílé, sama si kupuji hořkou, ale pokud je doma mléčná, tak zvítězí... no a popravdě když tak nad tím přemýšlím, tak asi vůbec nic. Nemohu si uvědomit, kdy jsem něco dělala poprvé sama, možná tak mraženou pizzu šoupla do trouby :)... to mě alespoň motivuje k tomu, že svoje děti nechám v kuchyni angažovat už od mala.
    Nei-T@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Kávu nebo čaj? - čaj. Černý prosím a když bude fakt anglickej, bude to supr, ale nepohrdnu i falšovaným dobrým černým :)) S mlékem i bez.

    Červené či bílé? - pivo! Ale když by to muselo bejt víno, tak sladké bílé, třeba tokajské.

    Hořkou nebo mléčnou? - no jasně že mléčnou, na hořkost je tady to pivo! :)

    A co jste se jako děti naučili první vařit? - Děda mě naučil palačinky. Stejným způsobem je dělám do teďka. A ty? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty cukříky do kávy mě dostaly. :-))
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná soutěž, skládání puzzle je skvělé a pro mě relax :)
    Kávu nebo čaj? Jednoznačně kávu! Ráno na mě nesmí nikdo mluvit, dokud nevypiji svůj první šálek :) A přes den si dám další dvě, někdy i tři.
    Červené či bílé? Bílé! Každý večer dvě deci :)
    Hořkou nebo mléčnou? Z těchto možností hořkou, ale nejradši mám bílou (i když vím, že to vlastně čokoláda není).
    A co jste se jako děti naučili první vařit? To si bohužel nevybavuji. Ale pamatuji si, jak jsme ve škole pekli rebarborový koláč, který mě naprosto uchvátil a dodnes je to můj nejoblíbenější! A teď je zrovna sezóna, mňam mňam!
    Krásný týden, Lenka

    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .