7. května 2014

... upeču sušenky s hruškami a čokoládou

Tyhle sušenky peču stále dokola, pokaždé s jinou příchutí. Recept na ně jste mohli vidět zde . A já se musím přiznat, že mě baví stále víc a víc zkoušet různé příchutě a varianty.



Tentokrát přišla na řadu verze s čerstvými hruškami a čokoládou. S čerstvým ovocem se mi pracovalo trošku hůř než se sušeným, má tendence maličko zlobit a prokluzovat při zpracování těsta. Možná jsem měla hrušky nakrájet na drobnější kousky, příště budu sekat víc a usilovněji. 



Tyhle jsem pekla pro kamarádku Kamču z My purple ice cream, před jejím odjezdem do Španělska. Kamush se zrovna prokousává prvními dny au-pairkování a o jejích začátcích a  zážitcích si určitě můžete přečíst na jejím blogu a třeba jí nechat i milý vzkaz, aby se jí nestýskalo :-)



A jaká sladkost rozveseluje vás, když máte splín?



1 komentář:

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .