20. listopadu 2013

..... vyrobím podzimní svícen z klacíků

Svíčky zapaluju zejména v tomto sychravém období, kdy mi zoufale chybí sluneční svit a tak si jej nahrazuji hřejivým a romantickým světlem hořící svíčky.


Původně jsem chtěla svícen oblepit skořicí, což by navíc ještě krásně vonělo. Ukázalo se však, že moje skořicové zásoby se kvapem tenčí a tak jsem se rozhodla syslit si skořici raději na Advent, kdy se určitě dostane ke slovu. 









Kompletní návod na svícen najdete na Studentpointu


Také si nosíte domů úlovky z procházek přírodou?





2 komentáře:

  1. vždy máme plné sáčky kameňov, šišiek, gaštanov...,aký vynikajúci nápad a pritom také jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní nápad, hrozně se mi líbí, jaké to dělá světelné efekty po zapálení :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .