22. června 2013

... navštívím i s rodinou Apetit Piknik

Letos jsem bohužel propásla Prague food festival a o to víc jsem se těšila na dnešní Apetit piknik.

A víte jak to bývá, když se na něco hrozně těšíte a nakonec jste zklamaní? Tak tohle rozhodně NEBYL  ten případ :-)

Vyrazili jsme hned ráno, abychom dorazili včas. Přesto už krátce po desáté bylo na Karlínském náměstí velice rušno a živo.


Atmosféra pikniku byla velmi příjemná a přátelská, návštěvníci dobře najezeni, slunce hřálo, muzika hrála a všichni se usmívali. 

Jako správní gastrosexuálové jsme obcházeli stánky, patřičně obdivně vzdychali a ledasco jsme si i dali. 

Můj dojem je, že v nabídce bylo hodně sladkostí a o něco méně masa, sýrů či nesladkých jídel obecně. Což není pro mě vůbec na závadu, já sladké ráda a manžel, coby masosaurus si nakonec taky na své přišel :-)

Nádherné pralinky a lanýže od Lucie Glasiter 
Super extra bezvadný hamburger z Foodtracku Paula Daye The real meat society


Hodně si piknik užila i Adélka.



Pochutnala si na dortovém lízátku s tučňákem od Zuzany Dvořákové.

Koláčku s ovocem v Delikatesky od naší mámy.


A ze všeho nejvíc  jí chutnaly těstoviny od Honzy a Matěje.

Penne s hovězím ragů na víně se smetanou byly opravdu fantastické. 



K pikniku hrály "kapely k nakousnutí", tedy skupiny, jejichž název souvisí s jídlem. Manžel se těšil, že vystoupí Red hot chili peppers a Meatloaf nebo alespoň Nukleární vokurky :-)
Srandaaaa samozřejmě! 
Užili jsme si bezvadnou kapelu Chamber Worcester, partu kluků, kteří se při hraní  dobře bavili.Pozitivní náladu šířili do řad již tak vcelku spokojených žvýkajících návštěvníků :-)



Odpoledne byly naplánovány další kapely a hudební produkce, ale bohužel tolik jsme se zdržet na pikniku nemohli. 

Mrzelo mě také, že můj žaludek není nafukovací a proto jsem si nemohla dát spoustu věcí, na něž jsem měla zálusk....

Paellu z Blue Fjord 



Dlouho předlouho jsem se rozmýšlela zda si mám dát filipínský dezert halo-halo, nakonec jsem si ho nedala a teď toho lituju :-), snad příště. Do té doby budu alespoň občas brousit na jejich webu


Stejně tak na  lákavě vypadající sendvič z Bread gap už nám nezbylo místo, bohužel. Nedostala jsem se na věhlasné zmrzliny od Katky Kočičkové ani k makronkám. I to je můj plán na příští ročníky :-)

Suvenýrem, uloveným na doma je polosuchý cider a bůčková paštika, na kterou se obzvlášť těším. 


Jsem nadšená a ještě plná dojmů. Zkrátka a dobře to byla velice podařená a dobře zorganizovaná akce. Těším se na další ročník!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .