10. února 2014

.... uspořádám narozeninovou párty, která byla hlavně o jídle

Zítra je zajímavý den - 11. únor, toho dne se narodil Tomas Alva Edison, Šárka Záhrobská/Strachová  nebo Jennifer Anniston.....a já :-). Jsem v docela dobré společnosti a musela jsem zkrátka takovou věc oslavit.  

Pozvala jsem na sobotní večer všechny své největší přátele a poctivě  pro ně napekla a nachystala různé laskominy, aby se u nás měli hezky. 



 Servírovala se báječná Kubova kuřecí šunka, kterou jsme už vyladili prakticky k dokonalosti, podávaná s kváskovým chlebem (přiznávám tedy, že chlebu jsem si tolik přála udělat křupavou kůrku, až jsem to trochu přepískla) ...



Mandlovo-brusinkové sušenky  a čokoládovo-mátový krém v panákových kalíškách skvěle posloužily jako výslužky.




Tyčinky z listového těsta se Schwarzwaldskou šunkou se úžasně hodí k bílému vínu.



Zlatým hřebem večera bylo, alespoň pro mě podávání Crème brûlée spojené s improvizovaným workshopem, kdy si za přísných bezpečnostních a protipožárních  opatření (a ještě zastřízliva :-), každý host zkaramelizoval svou vlastní krustu na tomhle lahodném dezertu. 

Pečlivě jsem provedla úvodní instruktáž.

Včetně konzumace :-)

Zaflambovala si i Kamča z Mypurpleicecream.


 Skoro jsem zapomněla na manželův všudypřítomný popcorn, který byl vlastně ústředním motivem této původně popcornové, ale nakonec obecně labužnické hostiny.




 Nakonec se to docela vydařilo a doufám, že si oslavu všichni užili a odcházeli domů s příjemně nacpaným břichem. 


7 komentářů:

  1. Ten popcornovač je boží :) Super věcička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tak trochu jsem čekala, že se nám brzy omrzí, ale zatím je tomu spíš naopak :-)

      Vymazat
  2. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 140 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
    Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No jako já si nejsem jistá, jestli se krusta flambovala ještě za střízliva... :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale joooo, no tak ... relativně zastřízliva :-)

      Vymazat
  4. mě by fakt zajímalo, jakou muž/popkornomilovník používá kukuřici... přiznám, že se mi nechce všechny možné testovat, nechala bych si poradit...

    OdpovědětVymazat
  5. Původně jsme kupovali z Marks and Spencer, stála kolem 60 Kč za 500g. Nakonec se ukázalo, že kukuřice z Tesca o stejném objemu stojí kolem dvacky a ve výsledku je úplně stejná.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .