14. října 2015

... navštívím kočičí kavárnu v Praze na Žižkově

Kočky miluju už od dětství a co si pamatuju, vždycky jsme měli minimálně jednu. Aktuální počet našich koček činí dvě domácí a jedna venkovní, mohlo by se tedy zdát, že co se koček týče, jsem nasycena. Přesto, když se naskytla příležitost navštívit v Praze kočičí kavárnu Kočkafé Freya, nešlo odolat. Včera jsme tedy jako místo, kde si dáme kávu s Kamush, zvolily právě tohle lákadlo pro všechny kočkomily.






Prvně jsem o kočičí kavárně Freya slyšela/četla na blogu Skills of art, kam moc ráda občas nahlédnu. Hanka příjemně píše a čím dál lépe fotí. Jo a je to má jmenovkyně :-). No a hned jsem věděla, že tam prostě musím.

Kočkafé najdete na Žižkově v Bořivojově číslo 43, tedy kousíček od zastávky Lipanská. Dočkáte se dobré kávy, horké čokolády a aktuálně i Hokkaido spice latte! Obsloužila nás příjemná slečna, která si s námi dokonce i chvilku o kočkách hezky povídala.

Kamča si dala horkou čokoládu s marshmallows v nádherném pruhovaném hrníčku, já malé presso a bílé víno. Ceny jsou naprosto běžné jako kdekoli jinde, spíš nižší, za kafe, víno a colu jsem platila celkem tuším 120,-.


Při popíjení kávy jsme povídaly o kočkách i nekočkách, drbaly bývalé kolegy i ty současné a taky  listovaly takovou knížečkou se zalaminovanými fotkami a příběhy koček, které kavárnu obývají a jejichž je domovem


To hlavní však samozřejmě je společnost několika elegantních krasavců, kteří tak různě posedávají po škrabadlech, na oknech, na křesle ale ze všeho nejraději v papírových krabicích. 





Jsou volně přístupné, svolné k hlazení, obdivování a prý i k pochování. To nemůžu soudit, nechovala jsem, většinou spíš čekám, až přijde kočka sama. A to se tentokrát nestalo. Respektive ano, chodily čichat do kabelek, otírat se nám o nohy a krásný štíhlý černočerný kocour dokonce skočil na náš stůl a pokusil se cucnout si mléka k mému pressu :-) Hned jsem pochopila, k čemu tato cedule...


Nenechaly jsme, ale ony přesto ve chvíli nestřežené, dojíždějí z odloženého nádobí po hostech. Máte-li kočku, hned se budete cítit jako doma :-).


Kamča ještě večer sdílela nový článek o tom, že si budou pořizovat koťátko. Asi na ní ty kočičky udělaly velký dojem :-). Néééé, kecám, projekt pořízení kotěte u Kamči už nějakou chvíli běží.

Jestli máte cestu na Žižkov a chcete si odpočinout v huňaté, předoucí společnosti, dát si něco na zub a třeba se i u kávy připojit k free wifi, kočičí kavárnu musíte zkusit. 


A nebojte, u východu mají takový ten lepící váleček z Ikey, takže zachlupacení neodejdete :-)


3 komentáře:

  1. Projekt pořízení kotěte :D ale je pravda, že mě ta návštěva kavárna a naše rozprava inspirovala k sespsání mých dojmů do toho článku :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Mám v plánu návštevu kočičí kavárny ;)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Great post dear! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .