11. února 2015

... nechávám se inspirovat II.

Tak tedy minulý článek s inspirativními obrázky se vám moc líbil. A já jsem za to hrozně ráda, mě se taky totiž líbil a bavilo mě to. Dnes tu tedy máme další várku.
Koukněte se na to, co mě v uplynulých dnech zaujalo a co mi doslova, káplo do noty.

Chřipková epidemie vrcholí (ano, a to i u nás doma). Dejte si dávku vitamínů s bezva nápadem na saláty do sklenice. Zdravé, lákavé a vizuálně dokonalé.
Salátové sklenice od Beautiful mess. Z blogu Beautiful mess dnes vůbec pochází většina mých dnešních inspirací. Určitě stojí za podrobnější průzkum. Je plný nejrůznějších krásných nápadů.


Až koupím ananas, musím vyrobit tyhle krásné květy. Vypadají nádherně, křehce a tajemně. Jako ozdoba na jednoduchý dort budou fantastické.
Ananasové květiny od Paper and Stitch


Ale tak tuhle jednoduchou vázu se zkumavkami musím zkrátka do jara bezpodmínečně vyrobit. Aneb další inspirace od Beautiful mess.


V chladných sychravých dnech určitě přijde k chuti horká bílá čokoláda. Té prostě nemůže být nikdy moc.

Horká bílá čokoláda od Love and olive oil.


A jako dárek, dekorace nebo jen tak pro radost se mi moc líbí další a dnes poslední nápad na mýdlo na provázku jak jinak než od Beutiful mess.


Přeji krásnou báječnou a nádhernou středu. Budu ráda, když mi dáte v komentářích vědět, který z dnešních nápadů se nejvíc líbí vám. 
 


1 komentář:

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .