14. ledna 2015

... podlehnu popcornu od mého manžela

Řekněme si to nahlas. Muži prostě mají rádi hračky, a to i ti dospělí, rozumní jedinci. A tečka. Můj manžel je jedním z těch, kterým se velmi těžce kupují dárky. Všechno má, co nemá si koupí a to co by opravdu chtěl, je naprosto ale kardinálně mimo můj rozpočet. Dobré však je, že stejně jako mě, i jeho zajímají kuchyňské hračky a všemožné vychytávky. Jeho rukama (a naší kuchyňskou linkou) už prošly takové podivnosti jako rýžovar, drtič ledu, šunkovar a dokonce i přístroj na hot dogy :-). Některé zapadly, ale jiné s úspěchem používáme dodnes.
Posledním manželovým miláčkem (kromě mě, doufám :-) je stroj na popcorn, který si nadělil k minulým Vánocům a já vám o něm bůhvíproč, píšu až s ročním zpožděním :-)




Když poprvé vyslovil svůj záměr, pořídit si pod stromeček stroj na popcorn, šly na mě mrákoty. "Cože? Další krám do domácnosti? To už je vrchol!"
Věděla jsem hned, že tu mašinu nebudu mít ráda, zabere mi cenné místo na lince a bude mi zkrátka trnem v oku!
 Asi je vám ale jasné, že nakonec jsem ho vzala na milost a co víc, celkem jsem si ho oblíbila :-)


Vlastně jsem si ten stroj zamilovala, jen co ho přinesl a obřadně vybalil z krabice. A proč? Protože je prostě krásnej! 


Červená je moje oblíbená barva, skoro se nabízí slovo srdcová :-) a ten retro design, to je prostě báseň. Když se v něm připravuje popcorn, šumí a prská a voní to v celém domě, jako v kině. 


Přiznám se, že nevím úplně přesně, jak manžel popcorn připravuje. Záměrně se do toho nepletu, protože si chci zachovat to biografové kouzlo a přijít až k hotovému. Chápete, že? 
Co vím, že k zrníčkům kukuřice přidává americkou ochucovací sůl Flavacol a tuk, výrobce tedy doporučuje zpropadený palmový olej :-(, my používáme klasický slunečnicový. 
Sůl Flavacol nám vydrží asi navěky, dává se jí maličko a my stále ještě máme v krabici fůru toho prvního koupeného balení.  



Protože jsme rodina celkem filmová, stále nás popcorn připravený do obří mísy, posazený k nám na gauč a chroupaný u nového hollywoodského trháku, neomrzel. Já vím, že je to v zásadě ptákovina a zbytečnost, leze to do zubů a vůbec.. Ale je to romantika, no ne? :-)

Co chroupete u sledování filmu vy?



1 komentář:

  1. Nedávno jsem nad přístrojem zrovna uvažovala. Možná ho v budoucnu navrhnu ke koupi a uvidím, zda to projde. Popcorn zbožňuju, ale muž je spíš brambůrkovou-bakerollsovej :) Červený je krásný, ale doufám, že půjde sehnat i v jiných barvách, aby se nám hodil do kuchyně.

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře, moc pro mne znamenají .